tisdag 8 april 2008

silky smooth

med risk för att låta som om jag härmar sara (saranonstop) i detta inlägg, vill jag bara säga att jag faktiskt redan på vägen hem från skolan kom fram till att jag haft en jävligt schyst dag. massa positiva saker har hänt. bra!

för det första skiner solen även idag, fastän det stod i tidningen att det skulle vara mulet och tråkigt hela dagen. det var inte ens segt att vänta på bussen. är våren äntligen här? yeah.

på svenskan fick vi tillbaka våra bokrecensioner. MVG! där satt den. trodde jag aldrig, "1984" var ju segare att ta sig igenom än hela "Sveriges lagar". nu överdrev jag. men lätt var den då inte. men vafan, George Orwell you're so forgiven. betyget satt perfekt. (har förövrigt aldrig tänkt tanken att ens öppna lagboken, om ni nu trodde att jag höll på att bli dum i huvet). haha.

religionsprovet och samhällsprovet är båda v. 17, samtidigt som jag ska ha min femrättersuppdukning. så jäkla smooth! allt på en vecka, sen är det mesta över. svenskaprov nästa vecka och det ska fan gå vägen.

och när jag kom hem hade mina deklarationspapper kommit! haha, det första jag gjorde var att ta in posten. det andra jag gjorde var att gå in genom dörren och skrika; "pappa, varför har inte min deklaration kommit än?" pappa svarar; "den kommer, jag och mamma har inte fått våra än heller". sedan gick pappa ut i hallen och kollade igenom posthögen. "men din är ju här". haha! 6700 kr, göttans.

som sagt; en bra dag.

1 kommentar:

Sara sa...

Bara för att vi är glada i dag :)