fredag 11 april 2008

en fjäril som flyger runt på haga

det blev lite öl på chez efter serveringen igår, alltid trevligt. ett plus var ju att det inte ens var kallt att sitta ute. då blir man glad.

vaknade skittidigt idag, som alltid när jag varit ute, (normalt?) och gick upp och käkade lite frukost medan jag tittade på oprah winfrey. sedan begav jag mig mot staden i det underbara vårvädret. planen var att hitta presenter åt lisa, vilket inte var lätt men det gick till slut. hoppas hon blir glad, men det tror jag att hon blir ;) vi ska ut och käka sen ikväll, det blir mys. om hon ändå kunde svara nån gång! lisaaa, jorden anropar...


fick flambera framför gästerna igår förresten! ballt, men inget jag gillar att göra direkt... hähä.
dagens; perikles - vart ska vi sova inatt? (sälen, saknar!)

1 kommentar:

Puckolino Tenenbaum sa...

Jag vaknar också alltid astidigt när jag varit ute kvällen innan! (Fast det bekräftar ju iofs inte huruvda det är normalt eller inte. *skrattar*)