tisdag 22 april 2008

helgrapport och studentmössa

hallå eller.

har blivit kass på uppdateringfronten, caroline säger till mig varje dag - vilket jag givetvis tar som en komplimang. tack gumman :) anyway, helgsummeringen blir kort denna gång, orkar inte skriva nån fullständig rapport som jag gjorde sist. sammanfattar den i punktform.

fredag:
* allmänt deg med magdalena
* tjejsnack
* helgplaner

lördag;
* fest i askim
* riktigt gött folk
* maggans första fylla sen oktober
* singstar och en massa asgarv
* åka hem i gryningen

åkte inte riktigt hem i gryningen, men det lät mer spännande så. haha. sjukt bra kväll.

söndag;
* sova
* plugg
* kebabpizza
* myskväll med carp, bert ljung och en massa chips

nice weekend indeed.

och just det, idag fick vi STUDENTMÖSSORNA!! bild kommer imon. även på balklänningen.
you have my word. peace out!

1 kommentar:

Sara sa...

Fest hos Jonte på fredag igen! Ni kommer, hoppas jag. Och jag vill se din balklänning NUUUU :)