torsdag 31 december 2009

I used to be love drunk but now im hungover

okej jag måste bara säga en sak... för det första... JAG HAR FÖRVANDLATS TILL EN ISBIT!! pisskallt ute, och inte kallt som i sverige utan liksom rått ( min pappas favvouttryck vad det gäller väder haha) och alltså... brrr. KALLT! för det andra... jag har ingen aning om vad jag vill göra efter det här. och med "det här" menar jag london. jag vill göra så mycket! jag vill nog mest plugga i usa. verkligen. jag fick världens bästa start i yrkeslivet med mitt jobb på raf club i london så jag ska verkligen inte klaga men varför sitta still?! det finns så mkt att göra! jag kommer aldrig bli den som inte gör nåt eller provar på nytt. det finns så mycket! dessutom... man lär säg alltid av sina misstag (när man nu gör misstag hehehe) och det är inte hela världen. misstag. för det gör alla. chilla.

lyssnar på en g-g-grym låt som jag såg att malin (gammal gymnasiekompis) skrivit om på fejjan. sjukt ball brud som för tillfället är i usa (gissa vart min inspiration kommer från hehe). nej men allvarligt, jag älskar att tänka framåt, planera, drömma. just ja, låten är "love drunk" med boys like girls. <3

new years tomorrow (eller ah, idag) och vi ska alla jobba givetvis, sen blir det utgång, fan vet vart men det löser sig! att planera är inte alltid bra, det vet vi ju hehe.

godnatt sweeties.

Inga kommentarer: