måndag 21 december 2009

ensalza tu amor - OH YES! i found it

Princessa - Ensalza tu amor - JAG HITTADE DEN!! NINA JAG HITTADE DEN!! denna låt har jag letat som en idiot efter sen första gången jag hörde den i småstjärnorna -95 (jag skojar inte). på den tiden fanns den inte i en enda cdaffär, ingen jag frågat har vetat vad det var för låt och på senare år har jag försökt fixa fram den på youtube men utan resultat (visste ju inte ens vad låtjäveln hette, på spanska dessutom). och så idag... börjar för skojs skull leta lite innan jag drar till jobbet. och så... där är den. JAG ÄLSKAR DEN :)

förresten, jag hämtar mitt paket imorgon när jag är ledig. mkt bättre ju, slipper stressen. var dock uppe vid halv åtta idag iaf, ser fortfarande ut som en sömnig humla. dags att dra to work, ska bara hinka i mig det sista av kaffet. ensalza tu amooooor! oh det där gjorde min dag. wiho!!

xx

Inga kommentarer: