måndag 21 december 2009

she took the midnight train going anywhere

varför blir det alltid såhär?! har varit nyttig ett par veckor nu, ja, nästan hela december och har fått kommentarer om att jag tappat lite i vikt. tjohej, tänker jag, men då kan jag ju unna mig lite. cheese and onionchips och cola mitt i natten. eh. inte bra! känner mig helt puffig nu. blah. ska upp i gryningen alltså (vilket är snart) haha, nej men vid typ sju imorgon! alltså, NOT PRETTY whatsoevah. endast för att royal mail's postkontor är öpppet mellan 8-12.30. vad i helvete är det för pensionärstider? fattar inget. och deras post office ligger som sagt i utkanten av brixton. jobbiiigt. men det ska bli spännande med paket såklart :) börjar jobbet kl elva sen, lunch/dinner, helt ok. ska föra över massa pengar till mitt engelska sparkonto imorgon, julbonusen har ju trillat in på bankkontot nu och den satt FINT, hehe.

journey - don't stop believin'

sleep tight! jag fryser som fan och ska nog sova i fullständig mundering som vanligt (tjocktröja, mjukisbyxor, tofflor) annars är det seriöst omöjligt att komma ur sängen. brrrrr. godnatt :) x

Inga kommentarer: