torsdag 17 december 2009

oh mickey youre so fine, youre so fine, you blow my mind, hey mickey

im happy now :) kommer sova gott, ska vara busig och ta en night cap innan jag sover, haha. jobb imon men det är lungan, vi kör järnet nu, jag är glad och då funkar allt. ska nog te gymmet innan jobbet, ehe, som sagt, 100 %. måste bli fiiit till gran canaria. ooh! :) idag föll några snöflingor över london och det blev totalt kaos med bussarna, haha, alltså, inte helt okej för en svenne som jag själv. kan ju t.o.m cykla i snö eller vad säger ni, fellas? haha jag börjar bli trött och flummig nu. hehe. glad är jag. tofflorna är i övrigt de hetaste i värlshistorien. därav bilden, jag är sjukt sleten haha.

gammer and mc smiley - deep down (<3)
playing with fire - mr hudson ft. n-dubz
ennio morricone - twin peaks theme
journey - don't stop believin
love you til' the end - the pogues

några av låtarna i min playlist right now.

nighty night folks, x

1 kommentar:

nina sa...

asså vad föreställer tofflera? trodde det var ett ollon först. haha.