tisdag 15 december 2009

can't let it go



TVÅ DAGAR I RAD LEDIGT DENNA VECKAN! så fucking jävla underbart bra. det känns som en miniholiday, hahaha. jag lyssnar på introlåten till dallas och tänker att imorgon är det jag som sover ut, drar och köper en ny dallasbox och bara ligger på soffan hela dan och har dallasmaraton. ÄLSKAR! drog för övrigt till gymmet idag under mitt break så jag kan allt unna mig en slappdag. på onsdag blir det nog till att träna igen ;)

goo goo dolls - can't let it go
olly murs - the climb (SKULLE HA VUNNIT X FACTOR, GODDAMNIT!!)
coldplay - viva la vida "oh! i love this song" <3
toni braxton - un-break my heart (den ultimata tryckarelåten varenda mellanstadiedisco)
JLS - everybody in love (kan inte hjälpa att jag älskar dem, hehe)
avril lavigne sk8er boi (heja 2000-talet, minnena bara exploderar inom mig!)

där fick ni lite låtar med (vare sig ni gillar eller ej, höhö.) älskar er, vänner. ni är bästbästbäst. xxxxxx / jos

Inga kommentarer: