tisdag 8 december 2009

dunno!

tja, har inte så mycket att säga för tillfället förutom att jag just nu njuter av veckans lediga dag till 100 %. fucking idiotiskt detta. vill bara att dessa jultider ska vara över nu så det blir lugnt på jobbet. förra december var verkligen inte såhär! allt är så förändrat på jobbet alltså, inget känns roligt längre typ. svacka? fan vet. folk som jag älskar är inte kvar. det suger så jävla hårt.

har börjat så smått att forma en plan inför nästa år. ooh, svårt kommer det att bli.

imorgon innan jobbet ska jag definitivt till gymmet, dagen därpå med. jag peppar mig själv, har hållit mig ifrån all fet crapmat på jobbet och äter inga desserter heller. det är nödvändigt. ser små förändringar så det är bra :) nu ska jag kolla på the hills! wiho! pusspuss

Inga kommentarer: