onsdag 21 oktober 2009

sick of it

kan seriöst inte minnas senaste gången jag var hemma sjuk från nånting. det har aldrig hänt på jobbet, och jag var inte sjuk en enda dag under hela trean på gymnasiet minns jag. men nu small det till! har legat hemma på soffan precis hela dan, hostat, knarkat halstabletter, nässpray och mintte såväl grönt te. sanni var ledig idag så hon lagade käk, så himla nice. spaghetti med köttfärssås, ah gotta love it. men imon blire work igen. jag är uttråkad! haha. är inte riktigt frisk men det får gå. man är väl ingen mes heller ;)

just det. jag bjuder på den! bilden alltså. man har ju varit fagrare om man säger så.
peace out kids x

1 kommentar:

Emelie sa...

Snygg tröja älskling, i like! <3

Du är stark kvinna du, jåååsåfen! Hoppas de går bra på jobbet imorgon. Älskar dig!