söndag 11 oktober 2009

run this town tonight

hej hej hej! har nu massor av bilder från min 20-årsdag. de kommer upp i sinom tid så att säga. jag är segare än en koda nämligen. nån som minns det förresten? kletet man kunde hitta på vissa träd va? haha, smakade fan men ändå skulle man käka det. those were the days ! :) har haft en nice dag på stan med sanni, fått mycket köpt + käkat sushi. yum! imorgon äre jobb igen, tea/dinner, och det lär bli rätt soft. ska nog gymma innan. life is goooooood, det är det. ska inte klaga, förstår inte varför jag gör det.

rihanna feat. jay-z, kayne west - run this town
shakira - she wolf
david guetta, akon - sexy chick
sugababes - get sexy
madonna - material girl
solomon burke - cry to me (dirty dancing soundtrack)
sahara hotnights - salty lips

några av de låtar som trängs i min ipod just nu. för believe me, där finns det inte mycket space. anyway, anyhow. en till cuppa mintte skulle nog sitta på sin plats nu, kommer ha probleeeem med att somna sen. hehe. och förresten! har vart inne på gran canaria-bloggen regelbundet och mina bryds verkar ju steka på om man säger så! verkar ha det sjukligt nice, can't wait til i'll go :) efter nyår borde funka. ah! saknar er babes <3 men näe. lite hett te nu då. london börjar bli kallt igen, bleh. och syrrans frankrikeblogg förresten, är ju jävligt aktiv, jag bara garvar när jag läser :) tack för pingvinkortet btw! mucho appreciated, din galning! luv.

höres snart vänner, x

1 kommentar:

lisa sa...

jag vill ju att du ska komma hem till mig/oss! <3