tisdag 20 oktober 2009

diamonds are forever

är förkyld som ett as! näsan är totalt blocked, halsen helt raspig och jag kan knappt prata, huvudvärk och allmän seghet. (sen gjorde väl inte saken bättre att vi firade sandras 21-årsdag i förrgår. men. HOST!) gick till jobbet och gjorde mice en place i dining room, skulle egentligen jobbat dinner men jag pallade ej. inte ens han dendärafinamänniskan kunde få mig på humör. jag mumlade bara "i feel very very bad" med min skatröst och log inte ens när han som alltid frågade hur det var med mig och såg orolig ut. och då mår jag fan inte bra. blir alltid glad av att se honom. iallafall.

har nu suttit och pratat med min fina emelie i hundra år på msn, kunde inte sova alls. hon är också förkyld så vi har haft värsta trevliga konversationen som alltid. vi kan snacka om allt! om killar, festande, gamla störda minnen, jobb... ALLT! jag är så glad att jag har dig, babylove. en av mina bästa vänner, sen vi var sju bast. it'll never change. älskar dig always <3


hata mig inte för bilden, sugar. över två år gammal, hehe. <3

1 kommentar:

Emelie sa...

Naw, gumman! De värmde i hjärtat att läsa ditt inlägg, du är också en av mina bästa vänner och de kommer du alltid vara! Oavsett om du stannar kvar i London, gifter dig och skaffar barn.. Eller om du kommer tillbaka till lilla Sävedalen ;) Så kommer du alltid finnas i mitt hjärta! <3 Nu, då och för alltid! Hoppas du kryar på dig snart.. Saknar & älskar dig så grymt mkt <3 <3 <3

Hahaha.. Bilden är bara för skön, din 18-års dag om jag inte minns helt fel! =D