torsdag 22 oktober 2009

give me a moment please, to tame your wild wild heart

jävla rethosta! host... host... host. en gång var femte sekund ungefär. yäyä. har fått tillbaks rösten någorlunda iallfall så nu låter jag inte längre som en pensionerad skata med halsproblem utan mer som brooke i one tree hill, vilket är sexy! hon har typ snyggast röst evah. som min manager sa idag; "i like your voice better like this" haha :D cheers. han bara skojar, vi skojar jämt. så gött att vi har ett så nice team i dining room. känner mig nära de flesta på cluben om jag ska vara ärlig. <3

nog om det. lyssnar på taylor swift - you belong with me. den är så fin! älskar videon. "she wears short skirt, i wear t-shirt" sweet.

ska dra mig snart. ledig imon. har en del att uträtta. känner mig sjukt stressad. bara så. ont i hela kroppen, huvudvärk, ont i fötterna, sömnproblem. ibland undrar jag om jag typ kommer svimma eller nåt. och jag typ lever på svart kaffe, två mål om dagen, och sjukt ofta öl på puben. inte riktigt varje dag. men. sämsta dieten ever. jag måste ändra. tänka om. detta håller inte. det känner jag ju. i london är det svårt att hålla vikten dock. när jag precis kom hit var jag smal. sen gick jag upp lite. fick panik och började experimentera med dieter. soppa, inget bröd, inget sött. bara massor av kaffe, soppa och minimala middagar. funkade väl ett tag. sen brast det. började gymma som satan, äta nyttigt och drack inte så mycket alkohol. funkade men även det rann ut i sanden. sådär har jag hållt på, fram och tillbaka, hela tiden sen jag kom hit. nu har jag försökt hitta balans men det är svårt. dieter är skit, det vet jag och det visste jag sen långt innan. vetefan varför jag gav mig in på det överhuvudtaget. maten här är ofta fet, tung och dryper gärna av olja. inte käket vi lagar hemma i lägenheten såklart, men hur ofta har man tid med det? ungefär aldrig! bara när vi alla är lediga samtidigt. jag jobbar alltid kvällar och måste därmed käka på jobbet. vad jag svamlar! ska sova nu. imorgon har jag en del att fixa. yes!



sjukt flummig bild från när vi bodde på fifth floor, ovanför cluben. det gör vi ej längre som sagt, som tur är. sköna minnen därifrån anyhow. galet många. hursomhelst! can i have that body again pls?

godnatt babes

Inga kommentarer: