torsdag 8 oktober 2009

my b-day! 20 bast!

okej, min 20-årsdag var awesome!! dagen före, alltså den fjärde, jobbade jag som vanligt och sandra och sanni föreslog att vi skulle gå ut på kvällen, eftersom de var lediga. detta tyckte jag lät jättebra och sa det till alla på jobbet (de visste att planen inte alls var sådan), haha. vid åttatiden lät min manager mig sluta och jag drog hem, ivrig som få. när jag kom in genom ytterdörren till vår lägenhet var det helt släckt överallt. hmmm, tänkte jag och smällde upp dörren till vardagsrummet. SURPRISE!! överraskningsfest! jag blev så himla glad. vardagsrummet var pyntat med massa ballonger och girlanger, allt gick i rosa det var glitter överallt. på bordet stod en rosa prinsesstårta med "grattis josefin 20 år" på. jag blev helt rörd! precis som i en film :) fick massor av fina presenter, b.la en rosa glansig jacka från H&M (älskar!), flera armband, en slags väggdekorationsgrej, parfymer, en mugg, pengar till att göra en ny piercing, halsband, lakrits... och massor av kort, b.la ett som massor av folk på cluben skrivit på (folk jag gillar dessutom). fantastiskt fina bilder på mig var fastklistrade inuti det kortet, haha. men alltså ah :) sen blev jag snorfull, men det är ju så det ska vara. höll ett rörande tal om att nu när tonårstiden var över var det dags för en "fresh start", som jag så vackert uttryckte mig. sen däckade jag på soffan. haha! ibland är jag klockren. dagen efter, på sjävla födelsedagen gick jag, sandra och sanni ut och käkade på vår favoritrestaurang på clapham high street. hur trevligt som helst! blev bjudna på vodkalimeshots av bartendern, haha. har massor av bilder men de får komma senare. orkar inte nuuu. så nu är jag också 20 bast och kan därmed gå till systemet. tjohej!! haha. i england är 20 år inget speciellt alls, såklart. jaja, ha det så bra mina sötnosar. x

1 kommentar:

Nina sa...

HAHAHA asså "fresh start"!! så jävla klockrent. stekigt att däcka sen också.