fredag 29 februari 2008

walk idiot walk

see that idiot talk, see that idiot walk!


jag och sis har idag varit mer grymma än vanligt. vi gick upp tidigt, hällde i oss lite kaffe och tog därefter bussen till heden. därifrån gick vi till linné och hamnade på vårt trogna egg and milk. mm, deras brunch kan vara det godaste. och new york-känslan man får där inne är bara... åh. underbart. bagels med cream cheese, engelska flingor (som antagligen är sprängfyllda med färgämnen och annat nyttigt, men äh, de är goda), pannkakor med lönnsirap och kaffe. ä-l-s-k-a-r.


sedan gick vi genom hela stan. det är VÅR!


och just det ja, ge mig fakta om zinfandel, tack. jag pallar inte, inte ens systemets kundtjänst kunde ge mig information. alltså, om odling, skördning och sånt där. ehm, det skulle nog kunna gå bra mycket lättare om jag gick och köpte nån fetingbok om vin, men orkar jag lägga ut 300 spänn på en vinbok? nej, det orkar jag inte. fuck no.


jag vill rekommendera en riktigt gammal goding förresten; hives - walk idiot walk





och något jag inte skulle banga just nu är lite ben & jerry's-glass. americone dream låter galet gott.


"vanilla ice cream with fudge covered waffle cone pieces & a caramel swirl".


skicka den till mig då.

1 kommentar:

Nina sa...

"jag håller på att göra ett vin.. hur många druvor behöver jag köpa hem tror ni?" HAHA