tisdag 26 februari 2008

homemade


mm, hemlagat käk. finns inget bättre. okej, lätt överdrift men ah, vad gott det är. i sälen käkade vi de två första veckorna mozzarellapizza från ICA konstant. ja, i princip varje dag av nån anledning. sedan gick jag över till nudlar med kyckingsmak. sedan insåg vi att vi fick äta på jobbet även de dagar vi inte jobbade. då dissade vi både mozzarellapizzor och nudlar. for good.





ikväll ska jag träffa min maggie! den tjejen alltså. har saknat henne så stört mycket. åh, vi har så mycket att snacka om. så blir det väl gossip girl och gynning med. förstår inte hur kanal 5 lyckats pricka in två superprogram precis efter varandra. det är väl bara att tacka och ta emot. något som är jävligt skumt är ju dock att jag hatar gossip girl-böckerna, haha. programmet var över mina förväntningar, alltså.





nu är det coffee time. ciao!

Inga kommentarer: