onsdag 27 februari 2008

älskade, älskade du!



mitt stadsbesök blev mer lyckat än jag tänkt mig, sanna mina ord.


jag tog buss 513 från st. ringvägen tjugo över två, av den enkla anledning att jag missade den betydligt mer bekväma 514, men man kan inte få allt (tidsoptimist, javisst). efter några hållplatser tittade jag bakåt i bussen, i hopp om att lisa kanske skulle vara på den, eftersom jag visste att hon skulle till stan efter skolan denna dag. och tror ni inte hon och krille sitter där! jag flög upp från sätet, gick med snabba steg fram till lisa och kastade mig över henne. bästa du! har saknat dig som en idiot. vi gick till espresso house och fikade, snackade, fikade lite till och hade det så där roligt som bara vi kan ha. you and me, honeypie!


köpte även ett par svarta jeans på H&M, och ett jättetunt svart linne på gina tricot. nöjd är jag!


nu blir det popcorn och tv. what is love, liksom. haha.


puss!

Inga kommentarer: