tisdag 26 februari 2008

oh my god, we're back again


HONEY, I'M HOOOME!


javisst, så är fallet. efter sju veckor i underbara sälen är vi tillbaka. jag, emelie, jennifer och erica. vi har haft en så jävla rolig praktik att man saknar ord.


café mezzo, fjällis, att glida före i kön, gratisshots, HC på söndagar, wärdshuset, anexet, efterfesten med stockholmarna, after-ski, efterfesten hos skåningarna, djungelfesten på ICAs personalboende (welcome to the jungle), att sno shotglas, stugfesten, efterfesterna i PJ:s (praktikantjävlarnas) rum, all personal, avskedsmiddagen... ALLT.


det finns så mycket mer att skriva men jag orkar inte riktigt det just nu. är bara så jävla glad att vi bestämde oss för att göra praktiken i sälen. det har varit en otrolig upplevelse och så är det ju en grymt bra erfarenhet. vi fick alla grymma betyg med! helt perfekt. våra handledare har varit helt underbara och vet verkligen vad de gör. all creds till dem! :)


men hur tråkigt det nu än var att åka ifrån vårt kära tandådalen så känns det ju såklart jätteskönt att vara hemma igen. att träffa sin familj och se sin hemstad igen, liksom... underbart. har miljoner bilder att lägga in i datorn, så det ska jag göra nu. är ju ledig ett tag nu, gött äre.


puss !

1 kommentar:

Sara sa...

Ni FÅR inte börja säga "gött äre"! Haha. Jag höll på att strypa Emelie varje gång hon sa det i dag. Läs min blogg förresten, din åker direkt upp på favoritlistan :)