torsdag 2 juni 2011

gossip? wanna break into caleb's liquour cabinet? dish some dirt?


eeeeeh eeeh. there's nothing else i can say!
känner så ungefär. på fredag lämnar ally london, för hela sommaren. kommer bli enormt tradigt för hon är en sån brud som jag klickat med direkt, och jag, hon och louise har haft råkul ihop bara dessa två månader. men men, imon blir det utgång (jag är ju enormt torr these days pga all träning så vetefan hur det ska gå) och ingen nådig sådan. och jag jobbar breakfast fredag, sweeet! funderade på att banga gå ut men sedan  insåg jag att det gör jag bara inte. inte den som är den, får la dricka gt:s och vatten hela kvällen om det är så. men innan utgång blir det lunch och massa förfest med mina favoriter. lär bli bra!

och just det; alla sovtips mottages jävligt tacksamt för jag är sick of att ligga sömnlös. har nytvättade lakan nu iaf och det kanske hjälper något. haha. en kopp varm mjölk med kanske. bara det att soyamjölk on its own smakar rävpiss. så kanske inte. mja. nattinatt x

Inga kommentarer: