tisdag 7 juni 2011

a strong mind starts with a fit body.

det är synd att jag fuckade upp min kropp så mkt under 2009/2010. det är nu jag får ta skiten för det, har aldrig vart så här strikt med min diet innan, eller med träningen. eftersom jag har fått alla siffror framför mig och har en tränare som inte skojade när han sa "you're too young to have high blood pressure" har jag fått den där kicken som verkligen behövdes. aldrig mer gå upp i vikt, jag fattar inte vad jag hade i skallen helt ärligt. och nu sitter jag här i soffan efter jobbet, dricker grönt te och måste masa mig till gymmet - fastän jag helst av allt hade velat möta upp mina kompisar och dricka vin i solen - DET GÅR INTE. då fuckas allt upp. jag unnar mig såklart, men det är verkligen nothing jämfört med förr. anyhow, måste klara detta. peppa peppa peppa.

Inga kommentarer: