fredag 8 januari 2010

this year is mine

2010 är bra! jag är så pepp på allt, finns liksom inget stopp, inga tvek - KÖR BARA! live life 2 the full! har bränt otroligt mycket pengar på utgång dock men det får det vara värt. "sitta på soffan kan man göra när man blir gammal, gå ut och ha kul!" så jävla klockrent citat från fearne cotton, väldigt känd här i england men antagligen inte i sverige. anyway!

har precis kommit hem, slaggade hemma hos linnea inatt så jag har inte hunnit göra så mkt idag, min lediga dag hehe. ska köra lite träning med min fitness-dvd om en stund, orkar inte åka till gymmet idag, det är SVINKALLT. jag förfryser snart. brrr.

blir nog utgång ikväll igen så det gäller ju att vara fräsch ;) haha.

fall out boy - i dont care
sex pistols - god save the queen
marit bergman - this is the year

see you later xxx

Inga kommentarer: