fredag 22 januari 2010

make way for the S.O.V

okej, ledig dag nr 2, nice nice. eller ah, har endast stooorstädat mitt rum och tvättat än så länge, haha. vände uppochner på hela rummet medan min grymma musik peppade mig, som vanligt :) ramones, chipmunk, lady sovereign och taking back sunday b.la gällde idag medan jag drog på som fan med dammsugaren och mr muscle-sprayen :D råkade nämligen kolla på "how clean is your house" medan jag käkade frulle och fick PANIK, haha. vår lägenhet är superren alltid, eftersom sanni är så ordningsam och plockar undan jämt, men mitt rum alltså... och sandras rum med för den delen. vi är inte ordningsamma alls och jag brukar alltid säga att mitt rum är ett organiserat kaos. men iallafall, nu är åtminstone mitt rum också rent. peace.

frukost idag blev kaffe, äpple och havregrynsgröt gjord på vatten med kanel. vem kunde ana?! mackomanen nr 1 har nästan uteslutit bröd helt, men alltså, jag känner mig sjukt mycket bättre. igår hade dock jag och sandra en s.k "unna sig-dag" och gick på stan och shoppade, käkade pizza till lunch och köpte godis på WHS smith. bara en dag i veckan dock, hehe. nödvändigt är det. sitter och dricker kaffe nu och ska snart ge mig ut på promenix. får se när brudarna kommer hem, blir antingen clubbing eller bara gå ut och chilldricka nånstans. :)

tar semester i slutet på februari, tyvärr blir det inget gran canaria :( ville ju så gärna festa med tjejerna där och bli lite brun efter denna låånga vinter. iallafall, jag tar nog två veckors semester i sverige istället, men är nån på en sista minuten nån av veckorna så drar jag seriöst vart fan som helst där man kan få lite sol.

ooh just det, måste tipsa om lady sovereign! asball brittisk brud som gör så jävla sköna låtar, älskar dem. hon har precis åkt ur celebrity big brother (där för övrigt basshunter medverkar och skämmer ut sig, öhm) och det var på så sätt jag upptäckte hennes musik. grym stil har hon med.

lady sovereign - love me or hate me
lady sovereiggn - blah blah

jag känner peppen! nu måste jag dra. pusshaj

1 kommentar:

nina sa...

BIGGEST MIDGET IN THE GAME!