onsdag 27 januari 2010

blah blah

usch vad jobbigt det är när man själv inte är nöjd med sin kropp. det räcker att jag ser en dålig bild på mig själv och jag blir galen, får panik och gör upp ännu ett nytt träningsschema. äh måste skärpa mig. vad jag inte tänker på är att den dåliga bild jag nu tänker på är tagen nerifrån när jag asgarvar + att jag hade min mens just då och med andra ord blir alldeles puffig. förlåt att jag snackar om detta här men jag bryr mig faktiskt inte, måste skriva lite. har även sett nya bilder idag och blev jätteglad av att se dem, eftersom jag såg förändring. säger det hela tiden men nu såg jag faktiskt det. och just det, är inte på dåligt humör eller nåt, vill bara skriva. okeeey :)

måste sova, mitt rum är stökigt som fan och jag är inte trött, konstigt eftersom jag jobba frukost i morse. iallafall. blir semester i feb! wiho :) pusspuss

1 kommentar:

lisa sa...

äääh, baby! du är alldeless underbar som du är :) helt lagom! inte tjock!!! och tänk, med lite fett är det ÄNNU mer att älska! och du håller värmen! hihih.