tisdag 14 juli 2009

i'm having fun, don't put me down

woho! mina föräldrar har haft som traditon att ringa kl tio på morgonen varje måndag ett par veckor nu (ledig måndagar) men idag började mobilen inte dåna förrän vid tolv! impressive ;)

var som vanligt på gymmet och höll på att stupa på rullbandet när tomas från jobbet kom och efter att jag sprungit en halvtimme. tur att man ändå har bra kontakt med sina kollegor (älska ordet :D) så man inte bryr sig om att visa sig dränkt i svett. haha! eller jo, skulle nog inte vilja visa mig i det tillståndet för alla. men tränar man så tränar man, så att säga.

har fått värsta sötsuget btw och jag har insett att sommaren inte är nån jäkla bantningstid! bara jag tränar och äter bra så funkar det ju (jag vet ju detta, har ju inte vart nåt problem förr) och jag tänker därmed unna mig socker och fett emellanåt. höhö.

tinchy stryder - number 1
lady gaga - paparazzi
la roux - bullet proof
michael jackson - will you be there (rädda willy! <3)


joodå. imorgon är en spännande dag. jag säger bara : TEQUILA, TEQUILA!

1 kommentar:

lisa sa...

aww är inte detdär kladdkakan som jag bakade? :D saknar dig baby. riktigt mycket! <3