lördag 4 juli 2009

1 year, babe!

oi! jag och london firar ett år idag. ett helt år, helt beng ju. meningen var att jag skulle stanna ett halvår (med ett slags studentkontrakt), men när de där sex månaderna otroligt snabbt passerat blev jag fulltidsanställd och allt har varit himla bra helt enkelt. är så glad att jag tog chansen när pierre under en blomsterdekorationslektion (minns det så väl!) helt plötsligt frågade om jag ville jobba på raf club i london under ett halvårs tid. jag tog chansen och har aldrig ångrat det. jag har haft så grymt roligt här, hela tiden, även om det kommer motgångar ibland, såklart. trivs jättebra med mitt jobb och mina arbetskamrater, så jävla bra folk. love. dessutom bor jag ju i en trea med sandra och sanni, och vi kunde inte ha det bättre. seriöst. älskar clapham. älskar london. <3

det enda riktigt jävla svåra och jobbiga är dock hur mycket jag saknar er där hemma. har man så fina vänner och familj så är det galet att man ska vara ifrån dem. men jag har ju kontakt med er hela tiden och jag är i sverige relativt ofta ändå. behöver inte säga hur mycket jag älskar er alla, för jag tjatar alltid om det, men det är för att jag verkligen menar det. KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK. snart ses vi igen!! :) (och just ja, anledningen till att bilderna från när jag var i göteborg inte kommit upp på internet än är för att jag inte införskaffat photoshop. en del av bilderna behöver beskäras o.s.v. snart snart ska detta fixas)

för att hoppa till nåt helt annat (förlåt men det är ju sån jag är!) så har vädret varit helt awesome det senaste! känns som att vara på semester för fan. har haft jeanskjol och linne typ tre dar i rad och i tisdags var jag och sanni och solade i parken för att senare käka middag i solskenet. helt fantastiskt ju! alla blir så mycket gladare av värmen (förutom när man jobbar, då får man värmeslag x100. air condition, någon?) och det är inte så jävla mörkt när man ska hem om nätterna. bra bra.

Xx

Inga kommentarer: