måndag 27 juli 2009

been there, done that, messed around

okej, sjukaste drömmarna senaste veckan, en för varje natt. först drömde jag att jag och ett gäng befunnit oss på en extremt olämplig plats vid fel tillfälle. vi var vid ett slags slott och var liksom omringade av mördare utan hämningar som skulle haft ihjäl oss direkt om de sett oss. så jag och de andra människorna smög omkring och gömde oss och bytte gömställen hela tiden, tills vi hamnade i ett rum med ett fönster (likadant fönster som det i mitt rum hemma i svedala, haha) och jag frågade om nån kände för att fly genom det. men alla bangade. jag vaknade upp med hjärtklappning och höll på att ramla ur sängen.

sen nätterna efter drömde jag mer asäckliga drömmar och vaknade upp med hjärtat i fucking halsgropen varje gång. usch! och igår natt drömde jag en rätt rolig dröm, haha. jag fick hjärnskakning och var tvungen att åka till sjukhus. och medan jag väntade på att någon läkare skulle komma och ta hand om mig kom det helt plötsligt in en vanlig tjej genom dörren, i typ vanliga kläder och jag ba: va?. det visade sig att p.g.a credit crunchen fanns det ingen läkare tillgänglig för mig så en tjej som precis haft hjärnskakning några dagar tidigare än mig skulle få ta hand om mig istället. jag skrattade typ ihjäl mig när jag vaknade upp.

okej, kom ihåg att detta är DRÖMMAR. ;)

la roux på repeat. jag har så mycket tankar i hövvet. jag har ångest. och... svammel. bleh. förresten så har jag gjort ett nytt hål i örat. me so happyyy. jag skulle vilja ha fler i öronen. men med tanke på mitt jobb så har jag typ mer än vad jag får ha redan så det blir nog inget med det. det är aaasvarmt här inne och nu ska jag sova (nästa sjuka dröm kanske?) no thnx. x

2 kommentarer:

Sara sa...

Jossankossan, vi kommer till dig snaaaaart! :D

Jelliclecat sa...

jag vet! och jag är otroligt glad över det :) saknar mina babes så jävla mycket <3 love