onsdag 8 juli 2009

drank tequila, danced the night away

tror nog träningen börjar ge lite resultat iallafall. hoppas det. jag älskar gymmet. har vart där en hel del senaste (eftersom jag äntligen fixade mitt gymkort) och har både simmat och gjort cardio, sprungit m.m. jag mår så bra av att träna! hur tråkigt det än låter. men alltså. ah. och att springa in på starbucks och köpa en stor cappuchino eller frappe och sedan sätta sig med ipoden på bussen och åka hem till lägenheten. och jag älskar, älskar, den här stan.

idag var jag ledig och skulle egentligen dragit till gymmet med sandra efter att hon slutat men hon ringde mig och sa att det ösregnade, haha, vilket jag knappt märkt eftersom jag pillat med itunes och sådära på datorn en halv evighet. så vi bestämde oss för att beställa hem pizza istället, så sjukt mysigt. jag har världens bästa flatmates! :) haha, jag sprang runt i hela lägenheten och tryckte av strömknappar medan regnet forsade ner utanför fönstret, livrädd att blixten skulle slå ner. jaaa men ni måste ju hålla med om att man inte tänker på att det finns åskledare och sånt när det helt random börjar åska och blixtra. haha. :D

blaha blaha. btw. helgen ska ägnas åt att dricka tequila and dance the nights away. för att citera "one more reggae for the road". så PEPP på det!

godnatt lovelies <3

Inga kommentarer: