fredag 15 maj 2009

sleepy time

fick inte många timmars sömn inatt, fucking omöjligt att somna. märktes på jobbet, jag hinkade i mig svart kaffe som om det vore vatten och ändå såg jag ut som en zombie i ögonen. annars gick det som vanligt bra på jobbet, fina människor man har där. fick sällskap med sanni hem också, alltid skönt att inte behöva ta bussen själv (även om det nästan alltid blir så, eftersom vi alla jobbar olika typ jämt). men ja. annars så. har precis lagt en ansiktsmask och känner mig nästan som en ny människa. aah, förbannat skönt va. ingen kul blogging idag alls! ska nog kunna sova bättre inatt iallafall. äääh jag orkar inte, blir inte mkt roligare än så här inatt. men en finurlig bild ska jag iallafall bjuda på :) så bloggisen blir fräsch och färgglad! det gillar vi va. "pusss på er små älsklingar, gew jeul!" haha! nu börjar jag bli trött, när jag liksom börjar citera mysteriet på greveholm. anyway, x.

Inga kommentarer: