torsdag 28 maj 2009

ljudet av ett hjäääärta

HEMMA I SVERIGE! kom igår och resan gick helt smärtfritt, inga snöstormar denna gång :D haha. mamma hämtade mig på flygplatsen och åkte därefter till jobbet. jag käkade spaghetti med köttfärssås (mmmm hemlagat! <3) och ringde folk. lisa kom och drack kaffe och vi babblade i hundra år ungefär. och garvade lika mycket haha :) sedan var hon tvungen att sticka och jobba. maggie kom senare med och vi hade massor att snacka om med såklart <3 SAKNAT ER!!! sedan var även maggan tvungen att sticka till sin gamla skola, där hon jobbar och bor för tillfället. så jag och nina kollade bevvan och golden girls samt drack rosé och käkade väldigt mycket choklad och popcorn :) aaaaaah sverige sverige!

nu ska jag strax sticka till stan och träffa emelie och veronica, sen blir det öl som gäller. älskade göteborg! jag luktar naomi cambell's cat deluxe (min absoluta favvoparfym) så jag är så pepp som man kan bli. heej jag har världens bästa vänner och så är det :)

gyllene tider - ljudet av ett hjärta <3

Inga kommentarer: