tisdag 26 maj 2009

jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell

SOMMARNATT! när jag glider fram i mörkret, a-ha!

wehej, det är sommarvärme och jag är så glad! många utropstecken här, haha. sitter och lyssnar på svenska hits och peppar inför svedala. imorgon natt drar jag, den 27:e med andra ord. så imorgon är det jag som går upp astidigt och åker till oxford street innan jobbet. måste shoppa vafan! lönen trillade för ca 45 min in på kontot och den kunde inte ha kommit lägligare. sen måste jag tvätta och packa med. + bestämma vilken väska/vilka väskor jag ska ha med mig. vilka problem va! haha nej inte alls, det enda sega är att jag ska åka från stansted. hade ju maximal otur när jag skulle åka därifrån sist, då london drabbades av det värsta snöovädret på tjugo år, vilket ledde till att jag fick betala 110 pund (ca 1500 kr) för en natt på radisson hotel, på själva flygplatsen. ganska så jättesegt var det. så stansted är väl ingen favoritplats för tillfället. skulle egentligen åkt från heathrow denna gång men eftersom jag var så seg med min semesterplanering så blev det lite för dyrt. men wtf, stansted är väl helt okej. alltså vad jag tjatar. jag ber om ursäkt :D

ska väl sova snart! åh nu kom det vackraste. kan inte hjälpa det men jag älskar den låten, sån nostalgi så det finns inte :)

XXX! josefin

Inga kommentarer: