onsdag 4 juni 2008

STUDENTEN <3


STUDENTEN - bästa dagen ever, typ! vaknade i gryningen (mitt favoritord? haha) och trots att klockan bara var fem flög jag bokstavligt talat upp ur sängen, duschade och fixade mig. träffade min fina klass vid bryggan på lindholmen vid åtta för champagnefrukost. hur mysigt som helst, vi drack mousserande och skrev i varandras mössor :) och alltså, tack för alla fina kommentarer och så, alla var himla gulliga. sedan vart det lite snack med patrik, vår klassföreståndare i ettan, och carl, vår studiehandledare. alla blev helt rörda, haha ;) just det, vi fotograferades innan detta! spännande att se hur den bilden blev liksom. sen vart det studentlunch och utdelning av stipendium, tror vår klass kammade hem flest. jag fick ett! det stod typ "hon vill och kan, hon vågade, hon vann" eller så, och så fick jag presentkort. :) efter detta var det dags för utspring... sheeet, vilket tryck det var sekunderna innan, men när man väl kom upp på scenen alltså... KÄNSLAN! helt underbart! sprang ut till min familj och fick blommor och allt sånt + att jag begrundade bilden de valt, klockren :) jag sitter och käkar zoo-godis på balkongen, haha. den var fin. efter detta var det dags för flaket och det var så galet jävla roligt, saknar det som fan! att åka längs med avenyn, dansa, hoppa och skrika är obeskrivligt. kommer sakna klassen alltså! självklart avslutades flakturen med bad i poseidon, gött var det. sen hämtade pappa mig och vi åkte hem till mottagningen där släkt och vänner väntade. fick jättefina paket och all mat var jääättegod. så nöjd! :) innan det var dags för studentfest på gamleport åkte vi till wessman och förfestade. asskönt med utsikt över masthugget. mys. på gamleport var det drag och vi dansade som galningar, shotade och drack drinkar. vid fyra åkte jag och emelie hem. TACK ALLA FÖR DAGEN! <3 kommer sakna klassen, tack för tre sköna år! vi har haft så roligt och det finns så mycket minnen. nu har jag som alltid miljoner bilder att ladda upp men de kommer snart. STUDENTEN 30:e maj <3

Inga kommentarer: