onsdag 25 juni 2008

"det är blandade känslor här i transkogen..."



"här i transskogen så har ett mirakel skett idag! elefanten bruno som varit försvunnen är nu äntligen tillbaka och dagens stora, stora stjärna är den lilla, lilla erik lindstedt!"

hahaha! ungefär så. nej, det mirakel som skett är att jag endast två dagar efter att vi kommit hem från ayia napa fått upp bilderna på bilddagboken. creds! satt till halv fyra ungefär, kände lite läskig nostalgi från åttan då jag satt uppe till 4-5 varje natt ungefär hela sommarlovet och msnade med en viss person. haha, det var tider! :D men alla måste kolla bilderna nu, själv tittar jag på de var och varannan sekund ungefär. take me back to napa, please. kalla mig tönt, det är okaaj. man måste varit i ayia napa för att förstå. åh.

den jävla cypernhostan sitter i, nu kan jag prata ganska normalt i alla fall. ska dra ner till allum en sväng, alla jobbar så jag har ingen att leka med :( fan vad oseriöst allt blev nu. höhö. mot allum!

Inga kommentarer: