tisdag 24 juni 2008

grabbarna grus barskola, ayia napa <3



when I say AYIA you say NAPA!

bästa ever. kan knappt beskrivas med ord. grabbarna grus barskola har varit bland det roligaste jag varit med om, for sure. vi har haft underbara och skitduktiga lärare (bartenders), lärt oss hur mycket som helst (45 drinkar utantill b.l.a), jag och emelie hade bästa praktikplatsen, rock garden in our hearts, alla människor har varit helt fantastiska, vi har festat som galningar och fått mvg på kursen. grabbarna grus, blue moon bar, carwash, kosmopol... VILL TILLBAKS! och sista kvällen, när kursen var avslutad... alla blev bjudna på allt, vi fick ett reserverat bord på grabbarna grus med helrör och allting, sedan blev vi uppropade på scenen och fick diplom. emelie tatuerade sig. galet rolig kväll, hur bäst som helst. kan inte förklara allt men det har varit så fruktansvärt roligt. och emelie, du är bääst! love you! ayia napa forever <3

nu ska jag ladda upp bilder!

3 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att du är hemma nu igen :) jag saknade dig!

Anonym sa...

Hejsan :D
Var du på en av dom första kurserna? ser att du hade haft det jävligt kul! Jag och en polare ska åka dit på kursen som startar 11 augusti. Skulle vara jävligt kul om ja kunde snacka lite me dig som redan har varit där :D undrar lite o så =) om det är okej asså? Marcus Lundqvist heter jag, finns under elever långt ner på deras sida =) marcusjis@hotmail.com xD

Anonym sa...

Åh vad kul det låter, jag och en kompis till mig ska dit nu i juli. Vi är sjukt taggade, har redan betalat anmälningsavgiften och allt!

Du som har varit där: var det många som fick jobb efteråt? Sen planerar vi att jobba där, och köper då enkel flygbiljett. Hur gick det med flyg och sånt för din del?

Vore jättesnällt om du orkar svara :)
Min mail är charlooote@hotmail.com, och jag heter Charlotte då.. höhö.

Ha det bra!