torsdag 29 maj 2008

STUDENTEN IMORGON!



eeeey!

saras student var sjukt rolig, bilder finns på bilddagboken (ja, på min bilddagbok med, chocken eller vad?). brukar ju inte vara så grym på att ladda upp där, men nu så. hehe. först vart det utspark och därefter chez medan sara åkte flak. sen kom hon tillbaks efter flakturen och shottade lite med oss. :) därefter drog vi till hennes mottagning, vilket var jättemysigt. fint väder och allt med, klockrent ju. på kvällen vart det park lane och jag säger bara det... park lane i mitt hjärta, göteborgs bästa nattklubb fo' sho'. vi dansade arslena av oss och hade asroligt. grattis igen, sara!

igår gick jag och lisa lite spontant på oscars studentmottagning och det var väldans trevligt. ehm, alkoholen flödade om man säger så. mousserande, vin, cider... ja, trevligt som fan iallafall ;) och kul att träffa massa gamla högstadiekompisar. grattis oscar, igeeeen.

och... IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!! utspark från ester mosessons tjugo i två (HR3B), kom diiit! först champagnefrukost på bryggan och sådär såklart. alltså, det känns helt ofattbart. imorgon slutar jag skolan. studenten... som man längtat efter i hundra år. och den har alltid känts så långt borta... NU ÄR VI HÄR :) helt underbart. STUDENT 2008!

Inga kommentarer: