torsdag 21 juli 2011

that gal is a nutter

(älskar min sex pistols-tee, från H&M!)

OI! när jag var påväg hem från jobbet igår läste jag i min nya blaska att denna sommaren skulle bli den värsta på 18 år! i england alltså. WTF?! kul att man ska behöva bunkra upp med höstkläder redan nu? näääe aldrig. seriöst, jag vägrar. jag hoppas innerligt att det inte stämmer. men anyhow. är ledig idag och inledde starkt med att sova nonstop till halv 1. alltså, varför kan jag inte vakna upp i normal tid som alla andra? typ vid tiosnåret. vore smuckert. men jag älskar att sova på morgonen. det är ba så. hehe. sover som en prinsessa these days så jag är glad iallafall. har inte direkt planerat att göra nåt idag, alltid när jag är ledig blir jag typ stressad över allt jag bör hinna med. palla det. ska ringa orange och försöka fixa lite grejer med min blackberry. mina apps har cpat i hundra år och jag har inte orkat ta itu med det. men idag ska jag fixa det. sen kanske ta en långrunda eller dra till gymmet. NO STRESS iallafall, jag gör det som faller mig in.


mycket är in progress nu. ska flytta tillbaks till clapham och min gamla flat (!!!) och därmed flytta in med lou och almara, hur bra?! bäst. anledningen är att sanni ska flytta tillbaks till sverige, (SOB!) och jag tar alltså över hennes gamla rum. enormt tråkigt att hon ska dra hem. men hon vill göra nytt och ska plugga i svedala. som även linnéa ska göra. hon och hennes brud flyttar till gbg i aug. så jävla tråkigt att bra människor drar hem. men that's how it is.

imon gifter sig min kompis terri, helt sjukt. jobbar brekkie-lunch och drar sedan till mottagningen på kvällen där. blir nog nice och förhoppningsvis relativt lugnt, och inte som på möhippan där vi alla gick nuts totalt. haha. är dock liiite nervös för en sak och det är att jag och terri har en gemensam kompis, eller ah, inte min kompis längre. en ginger boy som jag numera don't give a damn about. japp, vi vet alla vem jag snackar om. han kan vara där imorgon. då ska jag ignorera sönder honom. och visa hur jävla het jag är och vilka misstag han har gjort. jävla cunt alltså.

den här uppdateringen blev alldeles för lång som vanligt! haha. en sak till ba. världens bästa syster har bokat biljetter till NICE i august!! åååh jag är så pepp va. kommer bli så skönt med sol och semester, och hur mycket saknar inte jag franska rivieran? åh underbart. men först blir det en vecka i sverige. perfekt. 1-14 augusti, HOLIDAY!

blir mer bilder senare, nu måste jag göra annat här. so long lovelies! xxxxxx

Inga kommentarer: