tisdag 26 juli 2011

I bet it sucks to be you right now

flyger till sverige 2/8, stannar tills 8e och då blir det NIIICE till 13:e. sen london 14:e igen. hehe. AWESOME TIMES,  cant wait!! åh ja. lilla äckliga ginger boy skrev så jävla vidrigt om amy winehouse på hans fb-status att jag var tvungen att kommentera. han skrev nåt i stil med att hon var shit och självklart skulle hon dö pga droger och yadayadayada, massa annat crap. jag blev rasande och skrev "if you dont have anything to say, dont fucking say anything at all". sen tog han bort mig. haha. do you expect me to care? jävla mes, han och hans 800 18-åringar (fb) till vänner har det säkert jättekul ihop. godnatt på er, och byebye k FOREVER! synd? nah. han är ett as. känns sjukt att säga, så bra kompisar som vi en gång var. men han är det. eller så är han efter i skallen på riktigt, vad vet jag. hur som helst. im over him och det var jag för längesen. FACT! :) finns så mkt heta singelmän! och det är sommar och life is good. :)

tror jag ska ta mig en toast, lite hungrig. sen blir det sova :) off imorgon och då blir det hammersmith eller camden eller nåt annat mysigt med sanni och louise, aaaah härligt! :)

 at my mate's terris wedding!!
eat dirt you fucking cunt!! (ginger boy ofc) haha.


nattinatt mina fina älsklingar! xxxx

1 kommentar:

Nina sa...

fan vad snögg du är i glajjer!