tisdag 26 juli 2011

Hold me like a pillow, make me feel right

morning pets! är uppe sen nån halvtimme tillbaks, fantastiskt! sanni ringde för en stund sen och kollade att jag verkligen var uppe, haha. mina kompisar litar inte på mig, helt förståeligt iofs med tanke på att jag är den värsta sjusovaren nånsin. när jag, sanni och sandra bodde ihop brukade de ta till olika knep för att få upp mig. sandra; "ge henne en kopp kaffe på morgonen så är hon snäll". haha :D sitter och drar i mig frukost, ryvita (fejkknäckebröd), crunchy nut cornflakes och kaffe med soyamjölk. yum! älskar frukost. lyssnar även på rihanna på högsta volym, fan va jag älskar den kvinnan!! så avundsjuk på att tjejerna sett henne live. aaaah. haha, älskar min och lisas konversation ang. vem/vilka man skulle välja att se live (rihanna eller bsb). från min göteborgssemester i juli;


lisa: jag skulle välja backstreet boys (hon har sett dem miljoner ggr)
jag; ja, liggmässigt kanske!
lisa; då ligger jag nog hellre med rihanna

:D hahaha du är fan bäst. åååh snart får jag träffa mina kompisar igeeeen <3 saknar er alla som fan! hehe. nehej nu får jag dra och sminka mig och fixa håret. blir camden med brudarna idag, nice som fan, har inte vart där på skitlänge! kanske blir ett nytt hål i örat? ;) seeya later peeps xxxx



SVENSK SOMMAR!! love you babe

Inga kommentarer: