fredag 29 april 2011

rolling in the deep

tjaaaaa. kände för att skriva nåra rader. sitter i sovtröja och med turban på hövet, har precis duschat och måste sova SNARAST. jobbar breakfast-lunch imorgon och måste med andra ord upp vid typ fem, ah. men klagar inte, efter jobbet blir det vino med brudarna (inte mycket dock för jag jobbar brekkie på lördag igen) och det ska bli niice, kan ju hoppas det blir fint väder. med tanke på bröllopet då, hehe. nääe, men jag vill ha solsken och vin och mys och skvaller. så att eh ja. träffade lou och ally idag, vi käkade först lurre på bison and bird i mitt gamla hood, clapham, och sen gick vi och shoppade lite. därefter hem till gamla läggan och dega och käka indian takeaway. så mysig dag! :) älskar att hänga med brydsen. kom hem assent, haha, eftersom en av mina flatmates har sin morsa här och hon kan uppenbarligen inte ett jota engelska (moderna tider, eh?), så jag ville inte riskera att störta in i henne det första jag gjorde va. haha, jag och min andra flatmate (båda är mina arbetskollegor btw så vi är alla bra kompisar) har garvat sönder och skämtat om att vi ska bo nån annanstans medan denna kvinna bor i vår lägenhet. haha. skämt å siiiiido. ett problem är dock att mitt hår är blött och jag måste föna det men vågar man? hon kan ju va sjukt känslig för ljud. ah, jag måste faktiskt. palla sova med blött hår. aee. sen ska jag sminka mig med. orkar inte göra det imorgon, dessutom är det riskabelt. försov mig förrförra veckan när jag skulle jobba frulle och hade inte sminkat mig kvällen innan. panik! hatar snabbsminkning. gör ej om den tabben igen. hehe. det här låter ju helt bängt. borde sova. nattinattfnatt!

xxx / jos

Inga kommentarer: