måndag 25 april 2011

im stackin' my chedder, i've never been better, it's now or it's never, you know we flyin' high

whaddup. sitter i min enorma säng och känner londonbrisen genom mitt öppna fönster, hör polissirenerna och bara älskar allt. mitt nya rum är helt awesome, så stort och ljust och fint och med eget badrum och ahh. i kinda love that. känns som min egna våning :) äntligen hemma från jobbet, seegaste dagen i mannaminne idag. inte alls busy men jag hade en dunkande fucking huvudvärk throughout the whole bloody day. kan uppenbarligen inte dricka längre, lol. drack la två bärs och en shot igår och mådde så jävla dåligt när jag vaknade idag. och jag började inte jobba förrän 3 så jag hade ju en stabil sovmorgon så att säga. men neeej, pallade knappt åka till jobbet. blev lite bättre efter några paracetamol och litervis med vatten. såatteh, NU är jag hemma och ska läsa tidning och mysa lite. cant wait for payday!! ska shoppa sönder då. tisdag ehe. och just ja, störigaste grejen. var lite hungrig påväg hem från jobbet va. så jag köpte mig en trekantig macka med ham & cheese (stod med feta bokstäver på förpackningen) och när jag precis skulle sätta tänderna i min underbara macka ser jag att det med minimala bokstäver står "with dijon mustard mayo" under "ham & cheese". DOG! varför förstöra en ost- och skinkmacka med pissig senap? wellwell, den gick att käka ändå. men alltså. ham & cheese är bästa kombon och inget mer behövs. detta va väl intressant. hehe.

chipmunk - flying high ♥ 
chris brown - yeah 3x
akon - keep you much longer
black eyed peas - just can't get enough
jessie j - do it like a dude
chris brown ft. chipmunk - champion
snoop dogg - sweat
adele - someone like you (live at the brit awards 2011)
britney spears - hold it against me
trey songz - yo side of the bed ♥ 
chase and status - blind faith


bara att lyssna kids! seriously good music :)


känner pirret. fast på ett helt annat sätt. sweeet life i say! x

2 kommentarer:

ciggy sa...

senap = livet

lisa sa...

senap på skinkan är ju BÄST! älskar dem mackorna.