torsdag 14 april 2011

drink more champs and spend more cash

haha, den långa updaten verkar försenas mer och mer ;) hehe får se när jag orkar. eller har tid! har nämligen fullt upp. FYFAN VAD JAG ÄR GLAD ÖVER ATT VARA TILLBAKS I LONDON ♥ detta året är verkligen helt grymt och det verkar bli ett liknande 2008. öh, inte på samma sätt kanske haha, men AH SÅ BRA!!! har massa skvaller att berätta för brudarna med, hihi. får bli när jag kommer till sverige på semester, vet ej när det blir dock. inte än! hehe. vårt diningroom team är grymt och jag är verkligen glad över att vara tillbaks på cluben. och så jävla glad och excited för en annan sak med men mjaaa, inte bloggvänligt! jag har glömt en viss människa och det är så sjukt skönt, velande passar liksom inte in. he's not worth it, har annat på g! förlåt för mest hemlighetsfulla och störande inlägget på länge men ni vet ;) thats me innit! flyttar denna veckan med, till streatham med två av mina arbetskollegor. fett! kommer sakna clapham men bor inte speciellt långt därifrån ändå. nehej nu ska jag platta håret för imon jobbar jag frulle-lunch och ska därmed upp i gryningen. hörs snart babes, love you xxx / jos

Inga kommentarer: