söndag 18 maj 2008

bodyguard

bodyguard står på i bakgrunden. kan bara säga att jag älskar "I will always love you".

lisa är hemma från budapest och jag har saknat henne! har massor att prata om, det känner jag. om du läser detta lisa, i'll call you tomorrow :)

den här bloggen suger för tillfället, orkar aldrig uppdatera ju. men vad ska man säga? sista rycket nu!! projektet ska vara klart på torsdag och därmed esters mässa! KOM DIT! ni måste, och ni måste fylla i våra fiina blanketter :) som nina gjort, hehe.

helgen har vart ganska galen och idag upptäckte jag att jag tagit fel skinnjacka på festen i fredags :( snälla, säg att nån har den. eller, nån måste ju ha den. jag har fått med mig en väldigt stor skinnjacka i killmodell, for sure. vore trevlans att få tillbaka sin egna. miss my baby, haha. just det, maggan har varit på bal med! därav bilden nedan. hon var gorgeous, som ni ser.

har en del annat att säga men det får vänta lite. :) imorgon blir det lunch på ester (vår skola alltså) och på tisdag börjar gossip girl igen. gillar. pusshej!

Inga kommentarer: