måndag 8 augusti 2011

Miss international love

 kan la inte säga att bilderna är up to date, haha, men beskriver oss väldigt bra, still!  (jag & nina, obviously)

NICE om några timmar! haha lätt överdrift kanske, planet går inte förrän sju. men heeey! positivitet :D vill bara iväg nu, dygnar som alltid inför alla resor (det har ba blivit så, blir ju typ alltid morgonflight, hehe) och dricker kaffe. laddar ner lite fräsch musik med men det tar ju  80 år på denna datorn såatteeeh. ja. hehe. ska snart sminka mig och fixa lite mer kaffe. har inte varit på solsemester sen 2008 så jag är väldigt excited och har saknat rivieran enoormt mycket, det är ju faktiskt ett av mina absoluta favoritställen i världen
ska bli sjukt gött, och bäst att jag åker med nina!



chris medina - what are words
pitbull ft. chris brown - international love
david guetta ft. sia - titanium
regina spektor - fidelity
silversun pickups - lazy eye
timbuktu - resten av ditt liv


vive la france!! hehe. xxx

Inga kommentarer: