onsdag 31 augusti 2011

Had a dream I was king, woke up, still king...


DAGENS VILL HA: magmuskler
DAGENS KLÄDSEL: blått linne, mörkblå stuprörsjeans, niketröja, skinnjacka
DAGENS SMINK:  bronzingpuder, mascara, eyeliner. och cherry/chocolate lipgloss
DAGENS FRISYR: eftersom jag jobbat, så uppsatt. dock med riktigt stora lockar och glitterspänne. varför se tradig ut på jobbet liksom? aldrig fattat det
DAGENS HÄNDELSE: haha alltså idag har verkligen vart sjukt ohändelserik!
DAGENS LÅT: eminem ft. bruno mars - lighters  <3 får inte nog av den!
DAGENS PLANER: jaaa jotack det är mitt i natten och jag borde sova för att kunna gå upp tidigt imon och packa klart men aaah. så dagens planer är la att sova
DAGENS SAKNAD: sova bredvid någon...
DAGENS DUMMASTE: att tuben totalstannade vid stockwell så jag fick ta bussen hem. men så jobbigt var det inte
DAGENS DROG: ginger & lemon tea
DAGENS ROLIGASTE: "is this what you getting paid for, doing nothing ;)?" cheeky kommentar från lataste (och hetaste) mannen på jobbet (u knooow!) när jag stod och drack vitamin water och snackade med sandra på arbetstid. att det var dagens roligaste är för att han själv är latast i världshistorien. still amazing.
DAGENS FAVORIT: se ovan. (a)
DAGENS KÖP: vitamin water tropical, mmm!
DAGENS GODIS: inget godis. fick pannkaka med nutella från köket, men det räknas la inte.
DAGENS HUMÖR: väldigt bra!
DAGENS ORD: FLYTTPACKNING!


listan är från kissies blogg! 


ska sova nu för imorgon flyttar jag tillbaks till mitt gamla beloved hood, clapham north. är så glad att allt har fixat sig, dock ledsen för att sanni har flyttat tillbaks till sverige. well, thats how it is :( att lämna london finns inte på världskartan för mig. atm. jag vet inte vad jag vill i framtiden. men jag vet att jag älskar vart jag är just nu. moment for life.


bild från sannis leaving party, bar revolution. typ bara workmates! 
alla är inte med på bilden bör tilläggas, hehe
  
jag och världens bästa sanni!! 
 

Inga kommentarer: