lördag 14 november 2009

you should watch, watch your step

oiii, jag borde sova (as usual) men istället sitter jag här och käkar popcorn och dricker decaff coffee (ungefär världens bästa uppfinning). sjukligt busy vecka på jobbet och även ikväll, blaaha, men dricksen är ju fin så im not complainin'! det gäller att jobba på medan man är ung & rask ;)

är ledig imorgon på dan så jag ska kanske dra till oxford street innan jobbet och shoppa lite. borde gå till gymmet men jag har fortfarande lite ont i nacken sedan jag så jävla graciöst dunsade baklänges nedför trappan på puben i veckan. alltså, så jävla klantigt hahaha. ingen såg när jag ramlade heller, för mina kompisar satt med ryggen mot trappan. så inte förrän de hörde ett öronbedövande brak (haha, att jag inte väckte hela mayfair) snodde de runt och fick se mig ligga raklång på golvet. så kan det gå! fick i övrigt flashbacks från sälen då jag och emelie var på väg till annexet (där vi bodde) och jag hade druckit alldeles för mycket jäger och halkade på en isfläck precis utanför dörren. hahahaaha! "aaaaaaj!" några dagar eftet stod fjällis-DJ:n med en spade och försökte få bort isen så bra det gick. "det här är ju livsfarligt, här kan ju någon halka och slå ihjäl sig" att jag och emelie inte dog av skratt :D miss you babe <3<3

Inga kommentarer: