söndag 29 november 2009

i wanna be with you everywhereeee

pissväder ute, wiho. sitter uppe och slösar på mitt internet, aint so good men jag känner för det. jag har för tillfället sjukligt mkt hemlängtan. tror det beror på månaden. december. jaaa inte än men om några dar, orka va petig. vill hem till min familj och käka hemlagad mat, dricka gevalia brygg och äta lussebullar, göra julgodis med nina och börja bråka, haha. seriöst!! jag vill inte jobba jul! gjorde det förra året och det var roligt, säger inget annat, men det hade vart nice med svensk jul. som man är van vid. får se hur det blir nästa år! säger bara det. sverige lockar mer och mer, hur mycket jag än älskar london och alla här. detta kommer bli sjukt svårt. jobbigt beslut. inget jag behöver tänka på än iallafall. även om jag givetvis gör det. dag och natt i princip.

lady gaga - bad romance (hon är så sjukt ball)
chipmunk feat. talay riley - look for me (ääälskar chipmunk!)
ramones - the kkk took my baby away (inne på ramones)
fleetwood mac - everywhere (denna låt är LONDON för mig)
flashdance soundtrack - she's a maniac (love the 80's, what can i say ;)
diana vickers - with or without you (har tipsat om henne förr, hon gör nästan with or without you bättre än U2)

lite låtar i like. ska sova nu, imon blire lite shopping, gym och jobb. ehe. ska upp tidigt. pusspuss mina finaste!


(bjuder på en fager bild från min 20-årsdag, jag är väl för härlig? höhö)

Inga kommentarer: