onsdag 16 september 2009

london calling to the faraway towns

nehej, hörni, tror jag drar och sover nu. imorgon är det dags för london town igen och det känns bra. hade velat stanna lite längre i sverige dock, som alltid. älskar er alla så mycket här. åh! mamma & pappa, nina, vännerna, mitt hus, göteborg, hemlagat käk, lösgodis, hemmafester - you name it. nu blire inget sverigebesök förrän vetefan, kanske hinner åka hem nån helg eller så under hösten/vintern men annars är vi inte tillåtna att ta nån mer semester förrän nästa år. och då ska jag inleda med en tripp till gran canaria var det tänkt, till emelie och amanda som flyttar dit snart :) oh oh oh. så himla nice alltså!

imorgon ska jag upp tidigt, packa, fixa med usb-minnet, ladda ipoden, allt det där. går väl som på rutin nu. just det ja, idag var jag, lisa och emelie på gekås och shoppade. mycket trevligt var det! fick tag i en hel massa bra, dock inga JUMPRAR. hahaha. älskar ordet. och ogräsborsten var ju en klar favorit alltså. vi ville så ha den. synd att jag inte har trädgård i london. då hade den haft en given plats i vårt städskåp.

annars så. slänger la in ett inlägg innan jag drar till flyget. sleep well babes.

Inga kommentarer: