söndag 6 september 2009

little miss trouble

back on track igen, mår bra! jag har världens finaste vänner som peppar mig i alla väder, hur mycket jag än klagar och klantar mig. för det gör jag, men vem gör inte det? ärligt talat. som någon glad jävel skrivit på en vägg på en pubtoalett i brighton: "live life 2 the full!" kunde inte sagt det bättre själv.

den här sommaren har varit väldigt wierd. mycket festande som vanligt (london är galet), mycket känslor och en och annan tår. förlorade min katt och min farmor under loppet av två veckor, vilket fick mig att gå i bitar. nu är allt bra igen, och det har jag att tacka mina fina vänner här i london för, och mina fina vänner där hemma såklart. och givetvis min familj!

på måndag kommer jag till sverige och stannar tio dagar, ska bli så jävla nice! åker från stansted (as usual), men denna gången ska det faktiskt bli skönt att åka en timmes bussresa ut till essex, så att jag kan tänka riktigt ordentligt med musik i öronen. och london/england på natten är a-mazing.





ska sova nu, ses på måndag, sugarpies <3

1 kommentar:

Sara sa...

Välkommen hem, babe!