tisdag 1 juli 2008

sex and the city



tjenare folket! sitter här och har inget att göra, ska möta upp nina i stan om typ två timmar. vi ska på sex and the city, shit vad jag längtar. mina förväntningar är höga, hoppas den är bra nu då :) helgen har varit jättebra förresten. degkväll i fredags med lisa, carro och krille, sen fest hos johanna på lördagen. mycket bra! jag och emelie drack sea breeze, haha :) heaven rock garden. idag var jag och pappa på forex och skulle växla lite pengar och sådära + fylla på mitt forexkort. vem glömmer leget då? haha, klockrent! bara att åka hem och hämta igen. sen har jag även varit hos maggan och laddat ner massa musik.

dagens; go west - king of wishful thinking
ni vet låten som är precis i början av pretty woman när richard gere kör åt fel håll och man får se hela beverly hills ovanifrån.

lazee - rockaway - peppen.

buckcherry - crazy bitch
så jävla bra.

europe - carrie
passar väl utmärkt när man ska se sex and the city?

puss

Inga kommentarer: