fredag 11 juli 2008

londonrapport nr 2

okej, for att beratta lite mer om london town. jag jobbar pa royal air force club, en gentlemen's club som ar sa stor att man blir helt vimmelkantig och det finns rum och gangar overallt. har jobbar mest underbara manniskor. typ bara underbara manniskor. men det finns ju alltid undantag. jag jobbar frukost-lunch for now och det ar bra, frukostpassen ar dock grymt tuffa. chefen dar ar aaaaasstrang, verkligen. da ar det skont att alla andra ar sa fina och snalla och hela tiden fragar om man ar okej och sager saker som: "if you're not OK, let me now" och "don't let him shout at you, he thinks he's a dictator or something". i forrgar hade jag namligen en av de stressigaste morgnarna i mitt liv, trodde jag skulle bryta ihop. men det gick. that don't kill me can only make me stronger. och idag gick frukosten jattebra och chris var nojd med mig. lunchpassen ar jattebra och alla ar snalla dar med, fick dricks igar, sa himla gulligt. de lagger ner valdigt mkt fokus pa serveringen har. fatservering, servering a la russ o.s.v. det ar himla roligt. nu ar jag ledig och vantar pa att jennifer ska sluta. utgang sen hoppas jag, ar galet sugen pa ol!

london ar underbart, forutom att det regnar all the time och att jag alltid glommer paraflaxet. som idag t.e.x. men jag unnade mig en moccafrappuchino pa starbucks istallet for att bli sur. den var heaven med hur mycket gradde som helst. andra dagen i london var det pridefestivalen, sa javla roligt! hur mycket folk som helst. londonbor ar sa fina. har sett mycket turistgrejer redan och gatt skitlangt.

men ikvall blir det pints som galler. pints med ol saklart. haha, mums. jag saknar er dar hemma. som nar jag kollade pa saras bilder och sag folk sitta vid havet och dricka ol ur lock. sant saknar jag. billig ol, fina vanner och svenska sommarnatter. men jag har det g-g-g-rymt bra har och det blir bara battre. jag saknar min familj och katt med saklart. men har rullar allt pa, ska nog springa in och kopa nat nice pa vagen tillbaks till royal air force. affarerna ar oppna svinlange har. det gillar vi va. galet langt inlagg, nu far ni se till att lasa med. haha. puss pa er fina manniskor.

p.s pa mitt skrivblock star det josefin sannefit. de har lite problem med mitt efternamn har. haha, lite roligt. d.s.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, gud va skönt det var att höra från dig :) verkligen.
det känns nästan lite overkligt att du ska vara borta så länge...
men som jag har sagt! jag kommer och hälsar på dig.
förresten, vet du om man har möjlighet att övernatta hos dig? eller det kanske inte funkar så? ><

förresten, vad har du för mobilnummer nu? jag tänkte på lite sms-kontakt och sånt!

PUSS! ÄLSKAR DIG!

Sara sa...

Den kvällen var så sjukt mysig, du hade gillat det :)