torsdag 4 mars 2010

du, det är inte häftigt. det är SMUCKERT

vräker i mig lösgodis och sourcreamchips medan jag lyssnar på kim carnes - bette davis eyes och snackar med folk. imorgon halv fem lyfter planet mot london - ännu en gång. så jävla skönt att landa på heathrow dock, vill aldrig mer flyga från stansted. eller, lätt överdrift. men iallafall... heathrow är SMUCKERT!

back to reality så att säga. snackade med daniela och hon sa att det var fint väder i england, solsken. ah så nice! snart parkhäng och utgång UTAN vinterjackor och shit. så jävla nice, våren är bäst. inte för att vi brukar hänga i parker om vintrarna alltså, haha, men ni fattar vad jag menar. sitta där runt lägerelden eller vad :D hahaha. flum.

jag är packad och klar så imorgon ska jag bara gå upp tidigt och chilla fram tills kl två då mamma kommer och kör mig till landvetter. sjukt jobbigt att åka ifrån, alltid. men men, får ny semester i april så det är lugnt.





fler bilder kommer men jag har inte lagt in alla i datorn än. hehe. laters, darlings!

2 kommentarer:

Sara sa...

Bert! <3

Nina sa...

lite rosa bubbel där också *lagar eggs benedict*